• 1

• Jasełka

Copyright 2019 - Custom text here

Relacja z wyjazdu na Euroweek

W zeszłym tygodniu byliśmy w Kotlinie Kłodzkiej na EuroWeeku. Podróż minęła nam bardzo szybko, w bardzo przyjemnym towarzystwie. Zaraz po kolacji zostaliśmy miło powitani przez wolontariuszy. Opowiadali nam skąd pochodzą, co lubią, jakie są ich tradycje. Naszymi ulubionymi opiekunami byli: Nico z Urugwaju, Emi z Indonezji, Olek "Błyskawica" z Indii oraz Hannah z Wietnamu.

Następne dni minęły bardzo przyjemnie. Od rana do wieczora spędzaliśmy czas na zajęciach, mimo wszystko rachuba czasu była znacznie szybsza. Poznaliśmy wielu wspaniałych ludzi. Trzeciego dnia wyjechaliśmy na wycieczkę do Bystrzycy Kłodzkiej i do Kłodzka. Tam zwiedziliśmy interesujące muzeum oraz piękne miasto. Obiad tego dnia smakował nam dwa razy bardziej. Posiłki były przepyszne. Jeden z wieczorów minął w całości na przygotowaniach do "Mam talent". Występy były przeróżne. Ostatni dzień spędziliśmy na grach i zabawach z wolontariuszami. Było nam przykro kiedy wieczorem musieliśmy się z każdym pożegnać. Wiele osób nie ukrywało łez. Wolontariusze rozdali nam certyfikaty z informacją o ukończeniu EuroWeeku.

W końcu nadszedł dzień wyjazdu. Z wielkim żalem żegnaliśmy korytarze, po których biegaliśmy każdego dnia tysiąc razy na zajęcia i z powrotem, oraz pokoje, w których powstały najróżniejsze historie, którymi po przyjeździe  do domów będziemy obsypywać naszych rodziców.

Każdy dzień spędzony na EuroWeeku był cudownym doświadczeniem. Dni nie były monotonne. Wszyscy siebie szanowali, współpracowali ze sobą. Poznaliśmy wiele wartości moralnych i nauczyliśmy  się wielu rzeczy, na przykład, że bardzo ważna jest otwartość na ludzi, a prace w grupach nie przychodzą już tak ciężko jak wcześniej.

Wiele uczniów naszej klasy chciałoby powtórzyć tą niesamowitą przygodę. Znowu znaleźć się w miejscu gdzie jedynymi zmartwieniami było dobiegnięcie na czas na zajęcia. Mamy głęboką nadzieję, że w przyszłym roku znowu nadarzy się okazja takiego wyjazdu.